Tarieven
- Home
- Tarieven
Onze tarieven
Werkwijze
Wij zijn van mening dat een ICT-partner beloont moet worden naar prestatie, niet per uur. Bij Cura ICT wordt daarom ook niet betaald per uur, maar per werkplek.
Voor een vast bedrag per maand heeft u de garantie dat wij uw systemen beheren en storingvrij houden zonder additionele kosten. Deze abonnement is te vergelijken met het inschrijftarief.
Onze focus ligt op preventief onderhoud. Storingen worden zo voorkomen en hoeven niet achteraf opgelost te worden.
Onze beheer abonnementen
Met het Premium beheer en Cura Connect abonnement ondersteunen wij uw complete omgeving. Voor een vast bedrag per maand per werkplek zorgen wij voor het onderhoud, servicedesk en uw security. Gebruik maken van de servicedesk brengt dus géén kosten met zich mee!
Zo voorkomt u onverwachte hoge kosten en kunt u uw IT eenvoudig jaarlijks budgetteren.
Onze tarieven
Per 1 januari 2023 hanteren wij een uurtarief van € 90,00 per uur.
Deze tarieven zijn van toepassing voor wijzigingen die buiten het beheer vallen, zoals het plaatsen van nieuwe hardware.
De voorrijkosten bedragen per 1 januari 2023 € 95,00.
Support op afstand
Cura ICT werkt sinds 2020 met zeer geavanceerde beheersoftware. Dit maakt het mogelijk om 98% van de storingen op afstand op te lossen. Dit maakt ons de perfecte partner, ongeacht de locatie van uw praktijk.
Cura Security monitoring en training
Hoe goed wij uw systemen ook up to date houden en beveiligen, de zwakste schakel is en blijft de mens. Het is van groot belang dat medewerkers kennis hebben van digitale veiligheid en bewust zijn van de risico’s. Cura ICT zet vol in op digitale vaardigheid en trainingen.
Met ons aanvullende Cura Security abonnement voorzien wij alle medewerkers van periodieke (per maand of kwartaal) digitale trainingen, zodat de bewustwording van de digitale gevaren wordt vergroot. Eén van de trainingsmethodieken is het versturen van nep phisingmails binnen uw organisatie. Ook monitoren wij proactief (24/7) het darkweb op zichtbaarheid van persoonsgegevens en wachtwoorden, zodat we kunnen voorkomen dat actuele (persoons)gegevens via veilingen verkocht worden.
Van alle trainingen ontvangt u maandelijks een rapportage, waarmee u een geschikt beleid kunt toepassen en aanpassen.
Geen contracten
Wij geloven in een goede relatie met onze klanten. Bent u niet tevreden? Dan heeft het geen zin om elkaar vast te houden aan een (langdurig) contract.
Bij Cura ICT heeft u daarom een abonnement met één maand opzegtermijn!
Verschillende pakketten
Contact opnemen
-
Telefoonnummer 0561-410000
-
Email support@curaict.nl
Openingstijden
-
Maandag 08:00 - 17:00
-
Dinsdag 08:00 - 17:00
-
Woensdag 08:00 - 17:00
-
Donderdag 08:00 - 17:00
-
Vrijdag 08:00 - 17:00
-
Zaterdag Gesloten
-
Zondag Gesloten
Beheer Premium
Uw complete IT onder controle
-
24/7-monitoring met Cura Overwatch
-
Virusbeveiliging & Firewall
-
Altijd up-to-date
-
Servicedesk altijd gratis voor uw beheer vragen en problemen
-
Rapportages en Service level agreement
-
Preventief storingen en problemen opgelost zonder dat uw bedrijf hier last van heeft
Cura Connect
Hybride Cloud werken
-
24/7-monitoring met Cura Overwatch
-
Virusbeveiliging & Firewall
-
Altijd up-to-date
-
Servicedesk gratis
-
Hybride Cloud werken
-
Veilig en flexibel werken zowel thuis als in de het bedrijf.
-
Uw gepersonaliseerde dashboard
waarbij al uw communicatiestromen samen komen. -
Prijs is inclusief Microsoft 365 en beheer
Security module & digivaardigheid
-
24/7-monitoring naar bedrijfskritische informatie over uw organisatie op het Dark Web
-
Proef phisingmails voor trainingsdoeleinde
-
Maandelijkse korte digivaardigheidstrainingen voor uw medewerkers
-
Rapportage en uitslagen