Betrouwbare IT-ondersteuning voor de zorg– Cura ICT Servicedesk​

Bij Cura ICT begrijpen we hoe belangrijk goed werkende IT-systemen zijn in de zorg. Onze Servicedesk is eenvoudig bereikbaar en helpt u snel bij IT-problemen. Of het nu gaat om spoed, een algemene vraag of een melding via ons klantportaal – wij staan voor u klaar!

Support – Cura ICT Servicedesk

Bent u klant bij Cura ICT en heeft u ondersteuning nodig van onze Servicedesk?
Wij zijn op meerdere manieren eenvoudig bereikbaar en geven u graag enkele tips om een melding zo goed mogelijk aan te maken. Met duidelijke informatie kunnen wij u namelijk sneller en beter helpen.

Spoed? Bel ons direct!

Heeft u te maken met een probleem dat niet kan wachten? Neem dan telefonisch contact met ons op via:

📞 0561-410000 (optie 1)

Onze engineers zullen de situatie beoordelen en, indien mogelijk, direct met u aan de slag gaan om het probleem op te lossen.

Net zoals in de zorg is het voor ons belangrijk om over voldoende informatie te beschikken om snel tot een oplossing te komen. Neem daarom even de tijd om uw melding zo volledig mogelijk te maken.

arrow_1.png

Geen Spoed? Maak een melding via het klantportaal

Heeft het probleem geen haast? Maak dan eenvoudig zelf een melding aan via ons klantportaal. In het portaal kunt u:

  • Nieuwe meldingen aanmaken
  • De status van uw huidige meldingen volgen

🔗 Ga naar het klantportaal: 

Geen account of wachtwoord vergeten?

  • Werkt u met Microsoft 365? Dan kunt u zich aanmelden door te kiezen voor “Inloggen met Microsoft”.
  • Wachtwoord vergeten? Klik dan op “Wachtwoord reset” om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Melden via E-mail

U kunt ook een e-mail sturen naar: ✉️ support@curaict.nl

Vermeld in uw e-mail altijd:

  • Een duidelijke omschrijving van het probleem
  • Het werkpleknummer (WS-nummer)

Met deze informatie kunnen wij uw melding sneller verwerken en oplossen.